dimecres, 26 de febrer del 2014

Pedres pintades - Piedras pintadas

Recuparant manualitats de fa moooolt de temps!

Fa temps (dos anys més o menys) havia de fer un regal d'amic invisible i vaig pensar en decorar el paquet, perquè és tan important l'embolcall com el regal, o no vos fa il·lusió rebre un paquet ben polit i decorat pensant amb la persona que el rebrà? A jo sí, així que ja sabeu, si algun dia em voleu fer algun regal :P

Idò això, que li vaig posar una fulla ben verda amb tres marietes que descansaven damunt, a la persona que el va rebre li varen encantar aquestes marietes, i a vosaltres?

Com ho vaig fer? Després de provar diferents tipus de pintures, vaig concloure que les que m'anaven millor per pintar les pedres eren les aquarel·les i després, quan estaven ben eixutes, una capa de vernís per tal que no s'esborrassin. Així que ja sabeu, a pintar pedretes s'ha dit!
                                                  ------ o ------

Recuperando manualidades de hace muuuuuuuuuucho tiempo!

Hace tiempo (dos años más o menos) tenía que hacer un regalo de amigo invisible y pensé en decorar el paquete, porque es tan importando el envoltorio como el regalo, o no os hace ilusión recibir un paquete muy bonito y decorado pensando con la persona que lo va a recivir? A mi sí, así que ya sabéis, si algún día me queréis hacer algún regalo :P
 

Entonces le puse una hoja muy verde con tres mariquitas que descansaban encima, a la persona que lo recibió le encantaron estas mariquitas, y a vosotros?

¿Cómo lo hice? Después de probar diferentes tipos de pinturas, llegué a la conclusión que las que me iban mejor para pintar las piedras eran las acuarelas y después, cuando estaban sevas, una capa de barniz para que no se borraran. Así que ya sabéis, a pintar piedras!



Fins aviat, petites filigranes! :)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...