dijous, 8 de setembre del 2016

Àlbum: Perquè recordar és tornar a viure!

Hola a totes i a tots (confio en que algun home també llegeixi el blog ;))... crec que després de tant de temps us dec una explicació, però no... no la tenc... simplement hi ha hagut coses que m'han guanyat i vaig haver de fer selecció de prioritats i el blog de 'Petites FIligranes' va quedar en un segon pla... si voleu alguna excusa puc dir que pel maig-juny vaig tenir un final de curs bastant dur (ja sabeu, i per algú nou, aprofit per recordar que som mestra), després a l'estiu es va apoderar de mi la procrastinació (acció o hàbit de deixar per a més endavant accions o activitats que s'han d'atendre per altres més irrellevants i agradables) i evidentment... a l'estiu em va fer més il·lusió viatjar que quedar-me davant l'ordinador (som conscient que això no ho hauria de dir :P). Després de les excuses, ve la feina.

Aquests dies m'estava plantejant deixar d'escriure al blog i només publicar al facebook, però després de demanar opinió al facebook i veure que sí que hi ha gent que llegeix el blog, no puc fallar-los, per tant, intentaré seguir amb el blog i enllaçant-lo al facebook, de totes maneres, no puc assegurar una regularitat ni cap calendari, intentaré publicar un cop per setmana, tot i que si trob cosetes interessants per altres llocs també els compartiré al facebook.

Donades les explicacions pertinents, i si en voleu més, em podeu demanar el que volgueu, vaig a mostrar-vos un àlbum que, com dic jo, em va quedar un poc 'lolailo' i ara veureu perquè:

 


Deia lo de 'lolailo' per aquesta portada, però el més important és el que hi ha a dins, diferents pàgines, amb escrits, desplegables i fotos, moltes fotos. 











Aquí el teniu, esper que us hagi agradat!!!

Fins aviat, petites filigranes!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...