dijous, 20 de febrer del 2014

Reciclam capsetes de fruita!

Avui obrim aquesta nova secció, AVÍS PER NAVEGANTS, aquí hi aniré posant totes aquelles coses que trob per la xarxa que m'agraden i que, probablement, algun dia acabi fent a la meva manera.

Aquí va la primera! Ahir vespre (en un moment dels meus d'insomni) estava passsejant per la xarxa i anava de blog en blog, quan vaig descobrir aquest que me va encantar LALOLE, i dins, aquesta entrada, que trob una passada... estic segura que molts i moltes de vosaltres heu pensat moltes vegades en reciclar aquestes capsetes de fusta quan compram les maduixes (mmmm quines ganes de fruita fresca!!) idò aquí teniu una idea de com decorar-les, però sempre, pens jo, que és millor fer-ho cadascú a la seva manera i personalitzar-les al seu gust i necessitat.


Sí clicau aquí podeu anar a la pàgina del blog i veure l'entrada completa.

Fins aviat, petites filigranes!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...