diumenge, 16 de març de 2014

Estoig de cremalleres

Fa temps que volia preparar aquesta entrada, pero per variar, el que més juga en la nostra contra és el temps.

Aquests són uns estoigs que vaig fer fa temps, un per jo i un altre per regalar.

Com estan fets?
Primer vaig triar moltes cremalleres, de colors molt vistosos i les vaig cosir per dins, paral·lelament una de l'altra, fins arribar a la darrera i les vaig unir com si fos un tub.

Després, vaig tallar dos trossos de feltre i els vaig cosir a cada banda i, finalment, li vaig donar la volta de manera que totes les costures quedassin per dins.

Què trobau? Qui en vol un?? :P




Acabau de passar un bon cap de setmana, petites filigranes! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...