dilluns, 21 d’abril del 2014

Layout: Enrique i Susana

Hola, hola Petites Filigranes!!!

Avui vull mostrar-vos un LO que he fet amb molta il·lusió perquè serà per dues persones molt especials per jo (ells ja ho saben), i com sempre m'han recolzat en les decisions que he près volia fer-lis aquest petit detall (cuñi, al final todo llega!!!) i ara venen moments de noves decisions i segur que estaran allà per ajudar-me, així que GRÀCIES per avançat!

Aquí va el LO:


 Des del primer moment tenia clar quina foto volia posar, uns moments de platja, a les platges de Formentera, aquest blau de l'aigua és inconfundible.

El paper del fons és de la marca BoBunny de la col·lecció Key Lime, es diu Makin' waves, em vaig marcar un repte complicat ja que com és un paper amb tants colors no volia que quedàs sobrecarregat així que els detalls havien de ser senzills.

 Per això vaig agafar algunes paraules molt significatives i relacionades amb la foto per decorar: SUN, LOVE, ENJOY, ISLAND, PARADISE... que és el que van fer aquells dies a Formentera.

Primer vaig posar una capa de gesso per matar un poc els colors i que em donassin un poc de marge per posar algun detallet. Després vaig afegir trossos de paper romputs i la foto, damunt la foto hi ha un detallet fet amb la Cameo que trob que resalta molt. A més, vaig afegir un tag i unes pecetes de fusta (estrelletes, en aquest cas) i alguns cercles fets amb bolígraf.

Aquí van alguns dels detalls de més a prop:







Què trobau?
PD1: He hagut de fer un kit-kat en les vacances i fer aquesta publicació, però ara sí que vaig de vacances.
PD2: El regal anirà amb el marc, ara l'aniré a comprar!!! :P

Fins aviat, petites filigranes!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...