dilluns, 7 d’abril del 2014

Quadern de viatge...

Dissabte havia d'estudiar, fer feina, fer net, ordenar la casa... però com sempre, hi ha coses molt més interessants a fer i quan vaig adonar-me, ja tenia la taula plena de trastos, la capsa de les manualitats oberta i la feina sense fer... però el que vaig xalar no m'ho lleva ningú... i què vaig fer?


Doncs algunes ja sabeu i d'altres vos enterareu ara, aquest estiu me'n vaig a fer una volteta per Tailàndia... sí, sí, a Tailàndia, amb dues amigues... i fa dies que ja anam mirant cosetes per fer i planificar un poc la ruta i na M sempre em deia 'has de fer un quadern de viatge', 'necessitam un quadern de viatge, ja!'... i m'hi vaig posar.

És molt senzillet, però ja va bé pel que el farem servir, en arribar i tenir les fotos bones, ja en farem un de ben complet.

Aquí teniu algunes fotografies, i ja que hi era, vaig carvar alguns segells ja que me feien falta per fer el quadern (bona excusa per carvar un poquet més) :P


Vaig fer-li una secció per poder preparar el viatge:


I després ja per quan arribem a Tailàndia i anem emplenant pàgines i més pàgines de coses que ens passin, dibuixets...




I per acabar, ja la tornada a casa, no vull imaginar quina cara tendrem...


A la contraportada que quedi ben clar com s'ha fet: FET A MÀ!


PD: tots els segells que he emprat per aquest quadern són fets meus, artesanalment i accidentalment, em vaig carvar un dit ;)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...