dimecres, 14 de maig del 2014

Bosseta amb cactus!

Hola de nou!!!! Ja fa temps vaig publicar pel facebook que estaria un temps sense publicar, les raons són vàries, personals, laborals, familiars... a vegades, ens passen coses que no esperam i hem d'aparcar allò que més ens agrada fer... de totes maneres, per la pàgina del facebook sí que vaig publicant petites notícies (com per exemple, que aviat hi haurà un sorteig, sí, sí... un sorteig!! de qué?? ja ho veureu més endavant... així que atenció!!!).

Avui que estic un poc més relaxada, he decidit decorar una bosseta de tela que em va venir quan vaig comprar el kit de carvat de segells... ara tenia la idea al cap i volia fer-ho, així que he obert la caixa de les manualitats i he començat a treure tintes i segells...


He fet una prova però no m'ha agradat, així que he hagut de modificar un poquet la idea... i aquest n'ha estat el resultat...




Ja he decidit que serà la bosseta que m'acompanyarà els següents estius... sempre en tenc una on hi duc les meves cosetes, que va dins la senalla, que també vaig decorar, aquí la podeu veure. Què trobau?

Esper que us pugui tornar a escriure ben aviat!!! De mentre, podeu anar seguint-me pel facebook!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...