divendres, 3 d’octubre del 2014

Clauer: Catalina!

Veieu com he fet via a tornar actualitzar? Recordau que l'altre dia us vaig mostrar un paquet? Síiii, aquest mateix:


Aixxxx, quina memòria!!! ;) També un vaig dir (i podeu veure) que al paquet hi havia un clauer. Realment és el que ella m'havia demanat que algun dia li fés, i aprofitant l'avinentesa del seu aniversari vaig fer-lo.

Ja sé que no és excusa, però entre que tenia poc temps i (en aquells moment) poca inspiració, vaig decidir fer la inicial del seu nom, una C.

Vaig agafar un cartro i vaig retallar la lletra i despres vaig forrar-lo i entintar-lo pels costats, vaig posar-li un eyelet per poder-li passar una cordeta i una anella.

Jo estic ben contenta del resultat! Aquí el teniu!!




Qué trobau???

Fins ben aviat, petites filigranes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...