dijous, 6 de novembre del 2014

Àlbum: Joan!

Darrerament m'han sortit alguns encàrrecs, es veu que aquests àlbums del primer any estan agradant bastant... aquí en tenim un altre, aquest va ser un encàrrec de la madrina per regalar als pares d'en Joan.

Aquesta vegada vaig canviar el tipus d'enquadernació, aquesta reb el nom de 'back to back', es bastant senzilla de fer. A més, també li vaig fer una capsa, del mateix estil que la de n'Aran (si el voleu veure clicau aquí).

A veure que trobau?

Primer us mostr la capsa on va ficat l'àlbum:





I a continuació, l'àlbum:



















Com podeu veure, hi ha pàgines amb desplegables perquè els papis puguin posar més fotos o escriure alguna cosa. A més, també hi ha pàgines que entre elles formen un sobre per posar més fotografies relacionades amb les pàgines properes.

Això és tot per ara, esper que als papis li agradàs molt el detallet, ENHORABONA FAMÍLIA, ESTELRICH GUARDIOLA!!!

Fins aviat, petites (i no tant petites) filigranes!!! :P

2 comentaris:

  1. Es precioooooos!!!! M'agradaria que m'ensenyasis si pots com l'has fet, es que m'he enamorat... i sa veritat es que t'ha quedat genial.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moooltes gràcies!!! Estic contenta que t'agradi! És molt senzill de fer, l'enquadernació es diu 'back to back', és a dir, aferres les dues parts de cada full... no sé si t'he ajudat gaire o t'he embullat més. Si vols alguna cosa més no dubtis en escriure'm!

      Elimina

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...