divendres, 12 de desembre del 2014

Àlbum formes: Alícia

I entre tants àlbums de bebès, un de ben diferent. Un mini àlbum de formes. Era un encàrrec que em van fer i em feia molta il·lusió poder canviar un poc, així que li vaig proposar a la "madona" aquesta nova estructura i ella encantada.

N'Alícia és una nina que ha fet 7 anys,  m'hagués encantat veure-li la cara quan mirava l'àlbum, tot i que em consta que li ha agradat molt, esper que al menys, tant com em va agradar a mi fer-lo.

Aquí en teniu el resultat:










En aquest àlbum vaig fer les meves primeres 'cascades' i m'han encantat, queden xulíssimes i són molt fàcils de fer, faig comptes posar-ne per molts llocs més!! M'encanten!!

Aaaaaaaaaaaahhhh!!!! I vaig estrenar la nova jugueta, la silhouette cameo!!! Encara he d'aprendre a emprar-la però ja vaig fer les primeres cosetes!!!

I què? Què trobau del nou àlbum?

Fins aviat, petites filigranes!

2 comentaris:

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...