dilluns, 2 de febrer del 2015

Àlbum: Abril. Som la reina de la casa!

Hola, hola!!

Recordau que us vaig dir que per aquest Nadal havia tengut moltes comandes? idò aquests propers dies us aniré mostrant els diferents àlbums que vaig fer per tal que els Reis arribàssin ben carregats a totes les cases que m'havien escrit una carta.

El primer que us vull mostrar és el de n'Abril. N'Abril és una nina petita, riallera, "tremenda"... igual que la seva mare. Una molt bona amiga meva i amiga de la seva mare em va fer la comanda i coneixent-la un poquet vaig saber quin estil d'àlbum faria, ben colorintxi, ben divertit...

L'estructura de l'àlbum fa que cada pàgina s'obri a cada lateral i entre pàgina i pàgina hi ha un sobre on vaig posar unes targetes perquè els pares i la família puguin escriure el que vulguin. Aquests no duen capseta, com molts altres, sinó que el mateix àlbum ja fa de capsa i es tanca amb un imant.

Aquí el teniu per la part de fora:




Les pàgines amb els sobres i les targetes que us deia abans:


Aquí totes les pàgines tancades i obertes:















Què trobau? Esper que us hagi agradat tant com a mi em va agradar fer-lo.

Fins aviat, Petites Filigranes!

4 comentaris:

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...