dilluns, 30 de març del 2015

Capseta: els tresors d'en Pau!

Aiiii quines ganes de mostrar-vos aquesta entrada, una capseta dels tresors diferent, per uns papàs i un nin diferents.

Aquesta vegada, una amiga em va fer una comanda, una capseta del tresors com la que vaig fer pel meu nebot, la recordau? (aquí la podeu veure) però l'havia de personalitzar. Una tasca complicada, però crec que ben encertada. Al papà d'en Pau li agrada el heavy metal (crec que es diu així :S) i a la mami també, així que la capseta havia d'estar ambientada en aquest estil.

Així que un matí em vaig despertar inspirada i aquest va ser el resultat:








Ara en Pau ja pot guardar els seus tresors a la seva capseta.

Papis d'en Pau, us va agradar? Va ser encertada? Jo crec que sí.

I a vosaltres, Petites Filigranes, què trobau? Us ha agradat?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...