dissabte, 5 de març del 2016

Capsa: Els tresors d'en Martí

Aiiiii siiii!!! Una altra vegada per aquí!!!

A la darrera entrada us deia que m'agradaria fer del blog un lloc un poc més personal i contar moltes cosetes, que em passen pel cap, que em preocupen o simplement que m'han passat i tenc ganes de compartir... però realment, aquest temps que he estat sense escriure i sense mostrar-vos res, no és perquè estigués molt ocupada ni tengués moltes petites filigranes a fer, no no... res més a prop!

Des que hem començat el 2016 (o des que he fet els 31, que els vaig fer fa poquet) no aixec cap, serà l'edat? no ho sé, però vaig de mal en mal, que si una contractura ben fotuda, que si grip, que si infeccions... esper que la cosa ara hagi acabat, al menys, m'han deixat fer un parèntesi i per tant he pogut fer alguna coseta entre i entre...

A banda, us podré anar mostrant cosetes que tenia per mostrar-vos de fa temps... però que no havia penjat encara, així que esper tornar donar vida a aquest blog i sobretot, que us agradin...

Com us deia abans, em passen moltes cosetes pel cap, i aquest temps havia pensat en canviar cosetes de casa meva, fa més d'un any que hi visc (i com molts de vosaltres ja sabeu, no ha estat un any massa bo, per això, la casa simplement era un lloc on jo hi vivia), per això vaig decidir fer-la ca meva i amb això també he estat un poc entretinguda aquest temps... però això us ho mostraré més endavant. Així que atentes, si el 'home decor' també us agrada!

Avui us volia mostrar una altra coseta... fa temps (moooolt de temps) una mamà es va posar en contacte amb mi, havia vist algunes cosetes que havia fet per altres bebès i va entrar al  blog, (tot això m'ho ha contat avui quan li he fet l'entrega) allà va veure les cosetes que faig, em contava que feia uns dies que havia guardat les cosetes d'en Martí (el seu fill) dins una capsa i pensava que aquests tresors tan preuats es mereixien un lloc millor on guardar-los i va ser quan va descobrir les capsetes dels tresors (aquí en podeu veure el recull de totes). Es va posar en contacte amb mi, no volia una capseta com les que ja havia fet, la volia més grossa perquè tenia clar el que hi volia posar així que, havia de fer modificacions, on nou repte per jo, una nova feina i molta il·lusió per fer-la. Em vaig posar a cercar una capsa que pogués servir i correu va i correu ve, vam aconseguir saber com la volia, però després... comencen les festes de Nadal i després jo em pos malalta... així que la cosa es va aturar... però he de dir que en tot moment ha estat molt comprensiva i la seva cara així ha estat quan avui li he donat... per aquestes cares d'il·lusió és per les que m'encanta fer cosetes, perquè mentres vosaltres obriu el paquet, jo us mir la cara... i la seva cara m'ha animat per poder tornar a donar vida al blog.

Ara us mostr aquesta capsa tan especial i tan xula:





I per dins, cosetes diferents que vol posar ella: robeta, un bolquer, el gorret de l'hospital, etc.



Com podeu veure, aquesta capsa és bastant més grossa que les altres, per tant, està feta de manera diferent... jo crec que ha quedat preciosa... i vosaltres? què trobau?

Esper que li sigui d'utilitat a la mamà d'en Martí i que ben aviat la pugui posar a l'habitació nova que li estan fent... moltes gràcies per la confiança i, sobretot, per la teva comprensió!!!!!

Fins ben aviat, petites filigranes!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...