dimecres, 14 de setembre del 2016

Carpeta: n'Iria a l'escoleta!

Bones, què tal la setmana? esper que bé... jo ja he començat amb els alumnes aquesta setmana i no recordava el que cansen els nins i les nines de 3 anys en el període d'adaptació... però ho superarem!!!

Avui us volia mostrar una carpeta que vaig fer ja fa temps per una nineta que havia de començar l'escoleta i els seus papis es varen posar en contacte amb jo per veure si jo podia captar la idea que ells teníen per fer una carpeta a n'Iria, la seva filla per tal que les mestres poguéssin posar fotos i feinetes d'ella.

Aquí la teniu:



Fins aviat, petites filigranes!

2 comentaris:

  1. hola Margalida,
    quina passada!!!Has pensat posar-ho a la venda?En català quasi no hi ha res....jo cerc una agenda per la meva filla i totes són en castellà.
    jo també som mestra

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, moltes gràcies pel teu comentari!!!! no ho pos a la venda, els meus amics em fan encàrrecs i d'aquí surten altres cosetes, però no m'hi puc dedicar, no tenc temps. Agenda el curs passat en vaig dissenyar una, però aquest curs no he tengut temps, la pots veure al blog també! Estic molt contenta que t'hagi agradat!!! Una abraçada

      Elimina

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...