dimarts, 31 de gener del 2017

Ja he sortit de l'ou!

Ara ja fa temps que no faig cap entrada, tenc diferents "fronts" oberts que no em deixen temps però avui he trobat un momentet i m'agradaria mostrar-vos un regal que pens jo que és molt original.

Fa uns mesos ja va néixer el fill del meu cosí, i vaig decidir que havia de fer alguna coseta diferent i després de molt temps de recerca, vaig decidir regalar-li el que ara veureu:




 Una capseta d'ous plena de calcetins, per dir-li als seus papàs que en Miquel ja havia sortit de l'ou!! I després un body per un petit príncep!!


En Miquel es va posar el body i exactament, li quedava com un príncep!!! 

Fins aviat, Petites Filigranes!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...