dilluns, 24 de març del 2014

Vaig guanyar!!

Ooooohhh!!! Aquest cap de setmana t'he tengut un poc abandonada, però he fet moltes cosetes que ja us aniré mostrant... avui te volia contar una coseta, que per mi va ser important, no és cap manualitat... va ser una experiència.

Saps que vaig dir que divendres vaig tenir un atac de generositat? Idò va venir per això que ara contaré.

Com a vegades ja he dit, m'encanta anar de blog en blog, i passes per un i per un altre, i a vegades sols hi estàs de passada i a d'altres, hi tornes moltes vegades, molts dies... això em va passar amb Personalización de Blogs, el vaig descobrir i pràcticament cada dia hi entr a veure les novetats i les cosetes interessants que conta Blanca.

Xuruant (paraula menorquina) per dins el blog vaig descobrir 'las fiestas de enlaces' i tot d'una que vaig poder vaig participar, es tracta de tu enllaçar un post del teu blog on tothom que vol hi pot participar, sols s'han de seguir unes normes. I després hi ha uns dies per votar el millor post, una vegada fet el recompte, el divendres següent es publica el guanyador, que és el que ha tengut més vots durant la setmana... i ara diràs,  per què em conta tot això? Idò, sí, la darrera festa d'enllaços la vaig guanyar jo!!!! :D :D

Vaig pensar que un dels millors posts que tenc és el del sabater, i el vaig enllaçar a la festa58, si hi vas veuràs que estic la número 59, i el divendres es va dir el guanyador@, no te pots imaginar la meva cara d'alegria quan vaig veure la foto del meu sabater allà. Aquí teniu el post.


D'aquí el meu atac de generositat, perquè segurament vaig guanyar gràcies als vots dels meus amics ;) així que a ells, i a totes les persones que em varen votar MOOOOOOOOOOOOOOLTES GRÀCIEEEEEEEEES!!!!!!!

Feliç inici de setmana, petita filigrana!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...