dimecres, 26 de març del 2014

Carpeta ATCs

Fa temps que... m'acab d'adonar que totes les entrades comencen per 'fa temps que...' això no pot ser, sempre amb el temps i el temps, tant de bo alguns dies durassin unes quantes hores més, perquè una vegada fetes totes les obligacions, podria dedicar temps al que realment m'agrada i gaudeixo fent.

Res, no te la torr més amb les meves paranoies temporals, que ahir vaig decorar una carpeta que tenia pendent on hi vaig guardant les ATCs que vaig rebent dels intercanvis en els que particip, però vaig comprar una carpeta marró lletja per tal d'obligar-me a fer-la al meu gust, així i tot, he tardat quasi un mes fer-la.

Aquí en teniu el resultat... ja sabeu que s'accepten crítiques i millores!!!!

Aquí la teniu completa:


Alguns detalls:




Bon cap de setmana, petites filigranes!!


2 comentaris:

  1. m'ha agradat molt com t'ha quedat la carpeta, m'agradaria fer alguna cosa aixi amb les meves pero no tinc gens d'imaginacio!!!

    un peto i feliç diumenge!

    ResponElimina
    Respostes
    1. OOOhhhh!!!! Moltes gràcies pel comentari!!! Jo no sabia gens com fer-la, i vaig començar a superposar papers i va quedar així!! Estic contenta que t'hagi agradat!! Ara faré un passeig pel teu blog!!

      Moltes gràcies i feliç setmana!

      Elimina

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...