dijous, 3 d’abril del 2014

Papallones...

Una molt bona amiga va fer unes papallones com aquestes per decorar l'habitació de la nina i tot d'una ho vaig tenir clar: JO EN VULL FER UNES!!! I quan vaig ser Formentera, ja ho crec... vaig anar a comprar-ho tot i m'hi vaig posar...


Després, ve el dilema, on les pos? Idò mirau quina manera més xula de decorar la senalla, ara que estam en primavera queden la mar de bé! No trobau?


Com estan fetes?

1. Fer un patró de paper amb la forma i tamany que volem.

2. Tallar el feltre i la tela i embastar amb agulles.

3. Cosir les dues parts amb el 'punto de festón', si cercau per internet hi ha moltes pàgines que t'expliquen com es fa.

4. Arrugar un poc la part central i passar un punt.

5. Posar el fil més gruixut que farà d'antenes i de cos de la papallona.

6. Lluïr-les per tot arreu!!!

Qui s'anima a fer-ne?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...