dilluns, 31 de març del 2014

Carvat de segells...

Uiii quants dies, vos he tengut un poc abandonades però era a carregar piles a Mallorca i no vaig tenir temps, abans de partir, de preparar les entrades...

Però avui, principi de setmana i principi de manualitats... com ja sabeu que m'agrada anar provant aquí i allà, això i allò, aquesta vegada m'he iniciat en el carvat de segells, i ahir vespre, en un moment dels meus d'insomni voluntari, me vaig posar a carvar i carvar i aquest n'és el resultat... què trobau?

El meu primer segell... una boireta graciosa!

Després vaig fer un intent, de la Torre Eiffel de París... tenc una idea de manualitat al cap i a veure si sortirà i el podré emprar!


I finalment vaig fer un cactus, ben verd!!


I tu, de què te faries un segell?? Me podeu ajudar a agafar idees!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...