dilluns, 16 de març del 2015

Àlbum: Adéu al dos!

Aaaaaiiiiiii!!!! Fa temps que tenia ganes d'escriure alguna entrada que no fos un àlbum infantil, no perquè no m'agradin, però darrerament és el que faig més ja que tenc alguns encàrrecs, i quan em demanen alguna cosa diferent és una festa.

Si em seguiu a instagram (@petitesfiligranes) o a facebook (petites filigranes-manualitats) vareu veure un paquet com aquest:




I què hi havia dins? Aquesta vegada tenia un repte ben dificil. Una amiga, molt amiga, feia 30 anys, i vam decidir fer-li un àlbum amb el grup d'amigues de quan erem "més joves"... ai aiiii!!! Sí és que tornam grans!! idò això, que el llistó estava alt, però jo crec que vaig complir amb les expectatives i a la 'cumpleañera' li va agradar prou.

L'àlbum estava ple de fotografies i molts de desplegables i algun sobre per poder ficar-hi dins els seus 30 anys, que difícil ficar tanta vida i tanta energia durant 30 anys en un àlbum, objectiu aconseguit? Que la madona ho digui!

Aquí en teniu algunes imatges:







Us ha agradat? Esper que sí!!!

Fins aviat, Petites Filigranes!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...