diumenge, 22 de març del 2015

Seguint els seus passos... Peuet d'en Joan!

Hola hola!!!

Ja torn ser aquí!! Perdonau el desordre d'entrades, no tinc un dia fixat i això és un descontrol, esper que després de les vacances de Pasqua tot es tranquil·litzi una mica, ja veurem! M'agrada el trull i no puc evitar-ho :P

Avui us vull mostrar una coseta que vaig fer, moooolt especial per mi... fa uns dies va ser el dia del pare, però ningú diu que sigui el dia 'del teu pare', així que com el meu germà gran recentment ha estat pare, vaig decidir fer-li un petit detallet que estic segura que li va agradar molt.

El dimarts em vaig fer amb la custòdia del meu nebot, i d'amagat dels seus pares, vaig agafar la seva petjada i la vaig fer a una pasta blanca per a moldejar, fins aquí la feina del Petit gran artista.

I ara venia la meva tasca...



On i com posar-ho? Vaig estar pensant i fa temps, quan vivia a Formentera vaig anar a una exposició d'una artista que feia cosetes de decoració amb peixos fets de llauna i sempre n'hi havia una que anava contracorrent i vaig pensar que la semblança era molt del mateix estil.
M'agradaria que el meu nebot, tingués el seu propi pensament, que seguís els seus propis passos i no es deixi endur pel corrent... ara pensareu, quina filosafada ens està amollant, així que vaig directe i us mostr les fotos, ja em direu que en pensau:



La idea era fer-li la mà i el peu, però no hi va haver manera que obrís la mà, així que ens conformarem amb la seva petjada! 

Què trobau, Petites Filigranes? Us agrada?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...