divendres, 4 de setembre del 2015

Agenda 15-16 (B/N): avui és un bon dia, per tenir un gran dia!

Bon dia!!! Com va petites filigranes?? Feia uns dies que no escrivia però no per falta de ganes, vaig anar de viatge a un poblet de Castelló per aprofitar els darrers dies de vacances... però no us penseu que m'havia oblidat de vosaltres... just abans de partir vaig fer la darrera entrada, no sé si la recordau, era l'agenda per al curs 15-16 (aquí la podeu veure), resulta que vaig tenir molta gent que es va interessar, preò vam tenir alguns entrebancs... i me'n vaig anar pensant com solucionar-ho... i fent voltes i voltes vaig pensar que en podia fer una altra amb un altre disseny... com una amiga me'n va encomanar una li vaig demanar si em deixava experimentar i com sabia que em diria que sí, vaig començar!

I aquest n'és el resultat!

La portada cada vegada la faig diferent, així no hi haurà una agenda igual:


Al igual que la meva agenda, aquesta té els mateixos separadors i apartats: unes graelles per posar horaris, un altre apartat amb un calendari, l'agenda pròpiament dita, una part d'economia, uns fulls per escriure notes i uns adhesius per anar posant coses a recordar, cites, dates...




I el canvi més gros és a l'interior de l'agenda, té els mateixos apartats que la primera: les pàgines són a setmana vista, després hi ha un apartat per posar coses a recordar, un altre per fer la llista de la compra, un altre per escriure les coses que D'aquesta setmana no passa... i un altre per escriure qualsevol cosa.


I fins aquí, la segona agenda per al curs 2015-16!

I recordar, AVUI ÉS UN BON DIA PER TENIR UN GRAN DIA!!!

Fins aviat, petites filigranes!

PD: d'aquí poquet una altra sorpresa... preparau-vos!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...