dijous, 10 de setembre del 2015

Body: Ja he sortit de l'ou!

Bones!!!! 

Aiii quina sensació de tranquil·litat podent fer aquesta entrada. Dilluns, quan vaig començar a escriure-la (mentre feia altres coses) l'ordinador va deixar de funcionar, però no per una estona, per sempre... quins nervis! finalment he hagut de comprar un ordinador nou i tornar a començar... instal·lar tot el programari que emprava per les manualitats, les tipografies (això encara ho estic fent)... però poc a poc esper que tot torni a agafar el seu ritme i tornar a la rutina. Això sí, esper que el canvi hagi estat per millor, i em serveixi per també millorar i aprendre en noves tècniques de manualitats, que ara mateix tenc en ment.

No la vos torr més que som una pesada... aquí va l'entrada d'avui, em feia moltes ganes escriure-la ja que és un regalet que vaig fer amb moooooolt d'amor i tenia moltes ganes de mostrar-vos-el.

Amb la 'maquineta' que em vaig comprar fa uns mesos, aquest estiu vaig començar a fer proves... i aquesta va ser una de les primeres proves que vaig fer...


Idò??? què trobau?? JA HE SORTIT DE L'OU és un body que va viatjar fins a Castelló per ser regalat a uns futurs papàs que m'estim molt molt!!! En Melcior estarà preciós!!!!

En breu en podreu veure més!!!

Fins aviat, petites filigranes!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...