dimarts, 15 de setembre del 2015

Capsa bigots

Et sona el telèfon el dissabte matí i hi ha un missatge que diu 'pentura et comanaré una coseta per uns amics' i jo em pos contenta, el següent missatge diu 'és per demà' i com tenc un problema i no sé dir que NO i m'encanta fer cosetes per regalar, ja em tens dissabte 'a tope' cercant i pensant com fer-ho. L'encàrrec no era difícil, el problema és que no conec a les persones a a qui anava destinat, ja que era un encàrrec per regalar així que pensant un poc en el que sabia ho vaig fer el millor que podia i aquest n'és el resultat.

Era una capseta per poder posar uns vals que els amics li regalaven als protagonistes. El seu tamany és DIN-A4.

Aquí la teniu, a veure si us agrada, crec que qui ho va rebre i els qui ho regalaven els va agradar, esper que a vosaltres també us agradi.






Us ha agradat??? Esper que sí!!!!

Fins aviat, petites filigranes!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...