dilluns, 2 de novembre del 2015

Bossa de tela: Somriu a la vida i la vida et tornarà un somriure

Holaaaaa!!!

Ahir, als que em seguiu via facebook ja us vaig anunciar que avui hi hauria alguna sorpresa... així que començ...

Primer de tot us volia mostrar una bossa que vaig fer fa un temps per regalar, perquè passi el que passi, hem d'intentar somriure a la vida... aquesta bossa era el regal d'aniversari d'una bona amiga, acompanyava al calendari, el recordau? No?? Aquí el podeu veure!!



Us agrada la bossa? Ens pot servir per moltes coses, per anar a fer la compra, per dur les nostres coses cada dia, per guardar coses... però sempre amb un somriure!!!

I ara pensareu, aquesta ens ha dit que hi hauria sorpreses, i sols ha fet una entrada... idò no... les sorpreses venen ara...


Idò si us heu fixat, estam a punt de tenir 500 seguidors a facebook, ara mateix en tenim 490, només en falten deu... així que he pensat que pels 500 seguidors faré un sorteig d'una bossa personalitzada amb la frase que el guanyador/la guanyadora triï...

Així que m'heu d'ajudar, convidant a les vostres amistats a que es facin seguidors de Petites Filigranes... què? M'ajudau?? PODEU GUANYAR UNA PRECIOSA BOSSA!!!

A veure si ho aconseguim!!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...