divendres, 6 de novembre del 2015

Camisetes xulíssimes per nines guapíssimes!!!

Com va tot?? Heu vist?? Les cosetes comencen a canviar i esper, que ben aviat, al blog hi hagi un canvi d'imatge i que sigui positiu... fa uns dies que vaig començar un curs de disseny d'una companya bloggera. Fa molt de temps que la segueixo i fa poc em vaig decidir a comprar un dels seus cursos, ja que feia temps que em feia il·lusió i finalment, no em vaig poder resistir... és cert, el meu cartell no té res a veure amb els seus (encara em manca mooooolta pràctica), aquí podeu fer una ullada al seu blog Creative Mindly, és una autèntica passada...




Però, crec que heu entrat perquè venieu a veure camisetes... CAMISETES XULÍSSIMES PER NINES GUAPÍSSIMES, no???

Idò fa unes setmanes una de les meves 'nebodes postisses' va fer dos anys, ella és moooolt espabilada i no té cap idea bona, com deim en bon mallorquí, és un bitxo... així que aquesta camiseta era ideal per ella: PEQUEÑA PERO... PELIGROSA!!! 




I sa veritat, si la germana petita em té venuda, la gran em té enamorada, és que són dues joies... na Paula, que ja és un poc més gran, va deixar de ser la filla única per ser una GRAN germana gran i per tant, també havia de tenir la seva camiseta, així que com ja he dit, el seu text era el següent: 




Esper que les dues camisetes us hagin agradat i que torneu ben aviat a fer una visita per aquest blog, que ja sabeu que m'encanta que entreu i me requetencanta que deixeu algun comentari.

Bon cap de setmana, petites filigranes!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...